tiistai 21. tammikuuta 2025

Hiljaiseloa tälle päivälle todella väsyneenä olen ollut. Oli onneksi talon ruokaryhmän ruoka tänään sain syödäkseni.

Eteisvärinä varmaan vetää minut kuitiksi huomenna saan vasta lääkkeeni siihen kun rahaa saan takuueläkkeen muodossa. Painan heti aaamusta pankkiautomaatille ja apteekkiin otan lääkkeeni ja pari pakettia erektio lääkkeitä. Sydänlääkkeeni ovat tärkeitä ettei pumppu tilttaa tai aiheuta muita komplikaatioita. On minulla etänä polin palaveri kello 10 pitää siihen panneutua eli levon muodossa. Tänään menen aikaisin nukkumaan katsotaan jääkö tuttu nainen asunnolleni. Se on kyllä aika höyrypää varsinkin jurrissa muuten nukkuu se rauhassa yönsä. Minä vaan olen vähän huono vieraita päästämään yöksi asuntooni. Kun on minulta varastettu rahaa ja tavaroitani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...