torstai 16. tammikuuta 2025

Odottavan aika on pitkä työosuusrahojani odottelen pääsen syömään ja kaljaa maistelemaan. Nautin taas olostani täysin siemauksin ruokaa ja kaljaa mitä muuta tarvitsee.

Tunnin päästä pitäisi minun saada rahani, olisin nyt vaan tehnyt täyden palkan minkä voivat maksaa ulos. Katto on viikossa 60 euroa kuulemma ettei pääse verottajat kimppuun, näin olen kuullut puhuttavan talossamme. Ei toi liksa nyt päätä huimaa mutta onhan sekin tyhjää parempi, saa sillä Lidlistä ison kassin ruokaa ja juomaakin siihen jää varaa. Tulisi nyt kello 13.30 että pääsen ruuan laittoon se on minulle tärkeämpää.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...