sunnuntai 26. tammikuuta 2025

Päivä kuluu väsyneenä muuten hyvin paitsi rahattomuus häiritsee elämääni pahoin. Ei ruokaa ei juomaa sippi ei mukavaa ole.

Peseaukisena on ikävä olla ei ruokaa eikä juomaa ole minulla. Sippi ei mukava tila ole nälissään on ikävä olla. Eläkkeeseen on vielä aikaa on se 7.2.2025 eli pitkä on odottavan aika että pääsen syömään ja juomaan. Kyllä tässä maistuisi kalja ja ruoka hyvin menisi kymmenkunta kaljaa ruuan kanssa. Alkaa minuakin väsyttämään koneella olleena. Yritin nukkua hiukan päivällä muttei uni enään tullut minulle. Väsy vaan painaa mieltäni pahoin. Nyt tarinaani tällä pyhäpäivälle lapopäivä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...