maanantai 27. tammikuuta 2025

Päivä menee väsyneenä muuten hyvin palaveria odottaen kello 13.

En tiedä mikä palaveri minulla on mutta pari miestä tulee kello 13 sitä vetämään. Sehän selviää hetken päästä olen vaan niin pahuksen väsynyt en millään jaksaisi mitään palaveria vetää. Eteisvärinä varmaan tekee oloni kovin kuitiksi ja väsyneeksi. Mutta eiköhän se palaveri mene läpi kunnialla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...