perjantai 31. tammikuuta 2025

Sain Lidlistä muutamilla tyhjällä tölkillä litran jäätelöä. Viisi senttiä puuttui summasta mutta joku herra sen antoi minulle.

Jäin vielä viidestä sentistä juntturaan kassalle, mutta onneksi oli siinä ystävällinen asiakas ja antoi minulle sen viisi senttiä. Muuten olisin joutunut viemään jäätelön takaisin kylmään. Nyt on illaksi jäätelöä minulla, olen syönyt siitä jo kyllä yli puolet. Olen niin perso jäätelölle se on herkkuani tykkään siitä kun hullu puurosta. Hyvä että sain jäätelön ulos kaupasta, kun laskin väärin muutamat senttini ja tyhjät tölkkini.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...