tiistai 25. helmikuuta 2025

Keittiötöitä tehden aamusta heti päivä mennyt väsyneenä muuten hyvin.

Tein aamukokin hommat keitin puuron ja kahvin porukoille. Mukava tehdä yhteisöllistä duunia porukan eteen, kohta menen mittaamaan verenpaineeni turhaan mutta haluan tarkkuuden asiaani eteisvärinääni. Paha tämä eteisvärinä mikä vaivaa illasta monesti. Vaivaa se minua pahoin illasta pahinta pitää nyt lopettaa huikan otto lääkärin suosituksesta. Tekisi mieli ottaa pienet tirsat taas hetkeksi

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...