perjantai 21. maaliskuuta 2025

Aikaisin nukkumaan aikainen herätys vielä uudestaan nukkumaan. Aamusta aikaisin siivottu jumpattu syöty aamupala. Päivä alkoi taas loistavasti uudessa kodissani.

Hermo lepää päivä päivältä paremmin sininauhan sahatien torpan jälkeen. Ei se ole ihmisten paikka, narkomaanit tekee niin paljon paskaa ja häiriötä. Vielä kun ne varastaa ihan kaiken mitä irti saavat. Katson nyt mitä teen rotille ketkä minultakin varastivat rahaa, kaksi puhelinta, nettiasema ja hieno lahja sapeli hävisi vielä viimeisinä päivinä siellä. Että näin sen talon rotat tekee paskaa minkä ehtii oman pesän likaajia. Minulta väkivalta rikolliselta 12 kertaiselta kuritushuone vangilta uskaltavat saatanat rotat viedä. Mutta katsotaan hajua on ketkä minulta vievät kosto tulee olemaan suloista.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...