sunnuntai 23. maaliskuuta 2025

Melko virkeänä vaikka yöllä heräsin. Nukuin vielä aamusta 1.5 tuntia mitkä hyvää teki. Kohta kaupoille ja sitten haavahoitajalle ja sossun asioita hoitamaan.

Mukava kun hoitavat jalkaani varpaani on ollut pahana pitkään. Estetään sitä hoitamalla kaikella tavalla tulehduksen uusiutuminen silloin se voi olla menoa. Tekee haavahoitajat todella hyvää työtä, on jalka heti aina parempi hoidon jälkeen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...