perjantai 28. maaliskuuta 2025

Menihän se yö taas siinä touhutessa kirjoitellessa sekä pienet tirsat vielä ottaen. Tein tiukat jumpat aamusta kello 5.30-6 välisenä aikana.

Pitkiä on valvoa yön tunnit ei vaan meinaa aina enää uni tulla kerran herättyäni yöllä. Viime yönä nukuin vielä hetken ja menin aikaisin nukkumaan illasta joten sekin herätti yöllä. Tein aamusta varjonyrkkeilyä lämmittelynä siitä käsipainoilla olkapäitä, pystypunnerrusta sekä hauista parilla tyylillä nostaen. Kahvakuulalla teen monia liikkeitä silläkin saa monipuolisesti tehtyä. Kohta menen varmaan nukkumaan hetkeksi etten ihan tokkurassa ole.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...