torstai 20. maaliskuuta 2025

Päivä lähtenyt hyvin käyntiin uudessa kodissani. Nukuin melko hyvin mikä on tärkeää minulle odotan vantaan sininauhan kaveria tuo se minulle sänkyni ja pyöräni sieltä.

Aurinko paistaa ja fiilis on huippu saan talostamme hiukan halvaantuneelta kaverilta autokyydin kelaan ja sossuun. Kaveri pystyy kumminkin ajamaan hyvin autoa se on hyvä että saa talossa autokyytiä. Lähdemme huomenna liikenteeseen kun on minulla takuueläke päivä. Pieni raha sieltä tulee mutta on sekin tyhjää parempi. Viinaa en osta se on nyt ohi juopottelu ostan ruokatavaraa etten ole taas kusessa ilman ruokaa. Minulle on ruoka tärkeämpää kun viina tai kalja mikä on täysin kuraa. Nykyään jo pari ryyppyä maistuu pahalta ja tulee heti huono olo minulle. Nyt vaan odottelen Vantaan Sininauhan Sahatien huoltomiestä toimii kaveri autokuskina hyvä niin säästän siinäkin ettei tarvitse itse maksaa muuttoa. Lähden vähän ulos kävelemään kun söin äsken ja alkoi kovasti ramasemaan sen ruuan jälkeen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...