keskiviikko 19. maaliskuuta 2025

Päivä mennyt uudessa kodissa ilta joutaa univelat painaa silmiäni. Kohta unten maille toivottavasti että olen aamusta iskussa. Tulee vantaalta sininauhan talosta aamulla tavaroitani.

On ollut vähän skitso olo johtuen varmaan vantaan sininauhan talon touhuista. Rassasi se paikka hermoa niin paljon siksi ristin käteni että pois pääsin sieltä. En siellä raittiina pystynyt olemaan vaikka tarkoitukseni oli näyttää esimerkkiä raittiudesta muille. Dokailin aika paljonkin siellä sininauhan talossa se kun ei ollut raitis yksikkö. Nyt uudessa kodissani ei viinaa eikä kaljaa mieli tee, voin ottaa mutta mielummin olen ottamatta. Sydämeni petti ja jäi jatkuvana eteisvärinä päälle, mutta alan salitreenit heti kun saan uuden kotini kuntoon, kalustettua sun muuta television toimimaan. No huomenna saan myös pyöräni vantaalta pääsen pyörälläni sinne tänne. Tykkään pyöräillä pitkiäkin matkoja ei tee yhtään häikkää. Nyt kone seis kello on 19.11 käyn ajoissa nukkumaan jos yöllä taas runosuoneni kukoistaa ja saan kirjoitettua kynällä ja koneella tarinoitani. Hyvät yöt maailma siunausta yöhönne enkelit varjelkoot untanne.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...