maanantai 17. maaliskuuta 2025

Väsyttää vähän kun heräsin aikaisin yöllä. Pienet torkut otin päivällä mitkä nekin hyvää teki. Tarinaani tähän päivään maailman politiikan arkipäivää.

Maailma palaa sotaa ja kauhua mullistuksia sun muuta hirveetä joka puolella. Mihin tässä olemme menossa taivaan temppelitkö alkaa kutsumaan jos alkaakin olemaan aika jo täysi. Alkaako JUMALAN mitta olemaan täysi, sen voitte jokainen hiljaa itseltänne kysyä miksi näin on.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...