perjantai 25. huhtikuuta 2025

Ilta joutaa väsy painaa kulkijan silmissä Päiväunet otettu mitkä hyvää teki.

Kello on 19.22 kohta käyn nukkumaan univelkoja pois. Olen nukkunut liian vähän, entinen paikka rassasi niin paljon hermoa. Menee varmaan aikaa siitä paikasta palautuen uneni pitää saada kuntoon, unirytmini on ollut ihan sekaisin. Nyt olen alkanut kyllä jo nukkumaan paremmin, päiväunetkin olen taas alkanut nukkumaan paremmin.Eilen oltiin hiukan viihteellä porukan kanssa. Kun nyt tulisi se uusi verenohennus lääke, silloin ei kuulemma saa yhtään alkoa maistella. Mihin olen kyllä sitoutunut haluan nauttia elämästä vielä vuosia.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...