lauantai 26. huhtikuuta 2025

Kaverini soitti äsken yrittää se periä rahojani yhdeltä tutultamme. En välittäisi veloista yhtään mutta kun se on niin että ensiksi maksetaan velat sitten vasta vedetään viina tai muuta.

Minä annan asioiden yleensä hautua ja kyllä porukka aina maksanut velkansa. Ja vielä kerran tähän ensiksi maksetaan velat ja sen jälkeen juodaan tai vedetään kamaa. Jos rahaa enää jää yhtään yleensä kaikki ottanut viinaakin niin paljon että menee kaikki velkoihin. Nyt menen nukkumaan päiväunet väsyttää niin paljon minua. Palataan asiaan myöhemmin kun olen päiväunet nukkunut.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...