lauantai 5. huhtikuuta 2025

Moro maailma heräten kello viisi. Melko hyvin nukkuneena kavereiden kanssa eilen iltaa istuen,

Melko myöhään pelasimme naapuri rullatuoli kaverin kamssa sakkia mikä on mielenkiintoinen peli. Satuin vielä voittamaan pelejä mikä hyvän fiiliksen teki minulle. Kunhan ei kaveri tappiostaan pahoita mieltään. Väsyneenä mutta muuten erittäin hyvällä fiiliksellä menemme.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...