tiistai 15. huhtikuuta 2025

Päivä mennyt huonossa hapessa samoin eilinen. Kivut ja kolotukset ovat vaivanneet minua. Sydämen eteisvärinä pahempana.

En päässyt eilen kauppaan rintaan puristi sen verran kovaa eteisvärinä vaivaa. En ole saanut uutta verenohennus lääkettä mistä on ollut lääkäreiden kanssa puhe. Se lääke vaatii täyden raittiuden mihin olen kyllä valmis sitoutumaan koska elämän pitää voittaa. Haluaisin sen lääkkeen heti käyttööni sillä yksikin päivä voi ratkaista elämäni. Otin vähän viinaa ja siitä aika huonot olot nyt ollut päällä, vaikken mitään ole mokannut tulee minulle aika kovat morkkikset päälle. En kyllä tykkää enkä halua ryyppymies olla ei se tila ole mukava minulle, vanhaksi kun olen vielä tullut ei sitä halua kokea. Olenhan sen läpi käynyt ja se on täysin helvettiä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...