sunnuntai 6. huhtikuuta 2025

Pitkä yö ollut heräten jo kello 2. Eläke oli tullut joten sain heti maksettua pari laskua. Vuokra tänään maksuun se on tärkeä että kämppä pysyy.

Ei noon paljon enää väsyttänyt yölle herätessä. Katsoin verkko pankista oli elääkkeeni tullut joten sain maksettua pari laskua pois. Vuokra on nyt tärkä maksaa tänään että kämppä säilyy. Onneksi olen valmistautunut vuokran maksuun ja raha vuokraan löytyy. Tulee vielä sähkölasku jossain vaiheessa sekin pitää maksaa heti pois ettei mene katki sähköt. Nyt sänkyyn vielä ja hetken tirsat vielä muuten olen täysin tokkurassa päivällä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...