maanantai 26. toukokuuta 2025

Aikaisin nukkumaan ja herätykseni kello 3.30 turhan aikaisin. Söin ja otin sydänlääkkeeni vitamiinit ja ravintolisät kirjoittelemaan kynällä ja blogiani.

Turhan aikaisin heräsin kello 3.30 en heti huomannut että kello oli niin vähän. Väsytti minua aamusta vielä kovasti hetken nukahdin vielä, mutta pystyyn vaan ruokaa syöden tein eilen jauhelihakeiton, sydänlääkkeet ja vitamiinit ravintolisät naamaan ja kirjoittelemaan kynällä ja blogiani. Menin kyllä aikaisin nukkumaan eilen illasta joten voin nousta ajoissa tuli normi tunnit nukuttua. Melko levänneenä heräsin, alkuun väsytti minua mutta kyllä sitä heräsi kun vaan nousin. Harmi kun postimerkkien hinta on noussut juuri tulee radiosta siitä. Minun pitäisi lähettää vakuutusyhtiölle kirje, toivotaan nyt että saan vakuutuksesta rahani ulos sairastumisestani. Jatkuva eteisvärinä sydämessäni myrkytystilan takia. Olisihan se hienoa että jostain rahaa saisin vaikka vakuutuksesta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...