torstai 15. toukokuuta 2025

Huomenta maailma jo kolmas hyvin nukuttu yö minulla. Alkaa pikku hiljaa jäämään unohduksiin kokemani aikaisemmista pirun paikoista.

Hyvä että on ollut rauhallista tässä uudessa asunnossani, yö uni on niin tärkeää ihmiselle toki me yhden rullatuoli kaverin kanssa viinaa otimme pari päivää. Ei juomisestamme oikein talon mammat tykänneet vaan tuli siitä sanomista meille. Hyvä että moralisoi meitä talon väki, nyt on vaan parennattava tapansa. Harmi vaan kun menee lätkät ohi kun ei minulla ole televisiota. Pärjään kyllä näillä mitä minulla on, nyt menen tunnin torkuille ja sitten lähden päivätoimintaan aamupalalle saan kahvia ja sillileipiä. Palataan asiaan myöhemmin tänään siunattua tätäkin paivää lukijani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...