sunnuntai 25. toukokuuta 2025

Kello on 3.08 nukuin hetken ensiherätykseni jälkeen. Nyt elämäni tarinaa Alfa ja Omega alku ja loppu. Maailman politiikan arkipäivää.

Maailma on tulessa miksi pahuus hallitsee maailmassa sitä kysyy koko taivaan temppelit. Mikä maailmassa mättää että pahuus saa hallita eivätkö hyvät ihmiset vie loppupelissä voiton. Paha pitää poistaa hyvällä mitä sitten kukakin tarkoittaa sillä. Tarkoittaako se sitten aseisiin tarttumista hyvien ihmisten toimesta. Luulisi että hyviä ihmisiä olisi enemmän kun pahoja, viekää pahoilta tuhkatkin pesästä. Silloin niille ei jää mitään muuta kun tuulen huuhtoma perse.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...