torstai 15. toukokuuta 2025

Muuten hyvä päivä hyvin nukutun yön jälkeen. Mutta rahattomuus harmittaa pahasti tililläni on vaan 64 senttiä ei sillä ruokaa saa.

Kyllä niin vituttaa olla ihan perseauki, kelasta enkä sossusta en saa mitään tyhjä uusi kämppä minulla on sänky sentään minulla on ei tarvitse lattialla nukkua. Ekan viikon nukuin sentin petauspatjalla nyt on sänky muuten asuntoni onkin melko tyhjä. Pari tuolia minulla vaan on kyllä se harmittaa kun muut saavat kelasta ensiasuntoon ihan kaikki asumiseen tarvittavan miksen siis minä saa. Vitutus on niin paha, että tekisi mieli tuomio ottaa että saisin ainakin jokapäiväisen ruuan. Linnoissa on kavereita ja saa syödäkseen punttia pääsin nostamaan jokapäivä. Tämä yksinäisyys on siviilissä pahinta ei ketään ystävää ole minulla ketään bestistä ei löydy minulla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...