lauantai 24. toukokuuta 2025

Päivä mennyt kaljaa juoden ja leväten söin hyvin kaverin kanssa nukuin iltapäivästä hetken. Kohta sänkyyn ajoissa nukkumaan.

Menen ajoissa nukkumaan kun väsyttää minua niin paljon toivotaan nyt että toimittaja maksaa huomenna velkansa. Lupasi se maksaa tilinsiirrolla panisi nyt 50 euroa minulle tililleni. Olisi se iso raha saisin ruuat pitkäksi aikaa, asumistuki tulee 4.6.2025 ja eläke tulee 7.6.2025. Ruokaan pitää panostaa kunnolla on minulla huomiseksi evästä makarooni jauheliha ruoka sipulilla ja kasviksilla. Uskotaan nyt että tomittaja maksaa velkansa huomenna, kovasti se lupailee maksavansa. Kello tulee 18 juuri kohta alan nukkumaaan heti alan ajoissa nukkumaan jos herään yöllä kirjoittelemaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...