keskiviikko 11. kesäkuuta 2025

Huomenta maailma herätykseni kello 5.30 joten nukuin hyvät tunnit. Nyt tarinaani kynällä ja koneella.

Heräsin tosiaan vasta kello 5.30 harvoin nukun näin pitkään. Tarinaani elämästä tulee nyt aamusta heti. Lähden kohta katsomaan kaupasta onko lahjakortillani yhtään rahaa. Ostan ruokaa jos rahaa on lahjakortilla minkä sain seurakunnasta. Hyvä että täällä pelaa kaikki seurakunta ja terveyskeskus saan hyvää palvelua heiltä. Kiitos siitä elämälle ja taivaan isälle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...