tiistai 10. kesäkuuta 2025

Hyvällä fiiliksellä uuteen aamuun seurakunnan lahjakortti taskussa. Hyvin nukuttu yö takana viinahöyryt on lähtenyt hyvin päästä.

Kestikin monta päivää ennen kun viinahöyryt lähti päästäni. Nyt on kyllä juomat juotu. Ostin eilen ison kassin ruokaa kun ystävällinen diakoni antoi kauppaan 60 euron lahjakortin. Jäi kortilla vielä noin 20 euroa minkä kohta lähden törsäämään kauppaan. En kyllä mitään tarvitsisi nyt kaupasta kun eilen ostin paljon ruokaa. katson saako kortilla ostaa suokkia, kun minulla ei ole yhtään paria sukkia. Hyvä että ostin vatsan toiminta lääkkeitä saan nyt vatsani toimimaan, mikä onkin minulle todella tärkeä asia.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...