maanantai 9. kesäkuuta 2025

Kello on kaksi heräsin äsken virkeänä nyt tekstejäni rustaamaan kynällä ja koneella.

On pahuksen vaikea kirjotella koneella tässä tuolilla istuen toinen pöytä edessäni. Mutta kirjoitan kumminkin pari riviä tätä elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu. Palaan asiaan kunhan nyt nukun vielä pari tuntia. Väsyttää minua vielä kovasti, joten menen vielä nukkumaan. Hyvät yöt kaikille kansoille kautta maailman.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...