maanantai 23. kesäkuuta 2025

Kipeänä aamusta heti krapulan poikasta. Kävin aamusta terveyskeskuksessa diapamin antoi lääkäri

Oloni parani pamilla sydän filmin otti myös juhannus meni taas ohi. Olen nuhassa ollut pari päivää yskää ja köhää minulla on. Kipeä olo on ollut pari päivää krapula on kova. Brändiä ja kaljaa juotiin ja se sokoitti oloni. Juhannus meni taas ohi juhlittiin juhannusta ryypäten. Nyt nukkumaan ajoissa tänään että aamusta olen huomenna iskussa. Katson menenkö huomenna taas tervariin bamin hakemaan auttaa diabami olooni. Nestemäinen bami on hyvää mansikan makuista.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...