sunnuntai 15. kesäkuuta 2025

Kyllä meni taas fiilikset maihin jos jotain listaa päälleni keräävät. Pikkasen otin viinaa niin johan tuli ongelmia.

Täällä on noita sairaita mammoja ne eivät näköjään minua siedä. Aika hissuksiin olen ollut yksin jumittaen kämpässäni. Pari kertaa olemme ottaneet samassa kerroksessa olevan rullatuoli kaverini kanssa viinaa. Harmittaa vaan kun sydämeni alkoi vantaan paikassa reistailemaan, ja surua on ollut niin paljon minulla naiseni tippui koneella vuonna 89. Pia ja 6 muuta kuoli siinä onnettomuudessa. Ja äitini kuoli juuri en hänestäkään kuullut mitään 20 vuoteen. Kyllä se päätäni rassaa ja huikkaakin pani ottamaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...