keskiviikko 25. kesäkuuta 2025

Päivä mennyt jumittaen rahattomana ei ruokaa ei juomaa ole minulla. Velkoja en saa mistään perittyä on niitä paljon minulle velkaa olevia.

Harmittaa pirusti kun meillä oli isäni kanssa televisio huolto ja myynti. Nykyään olen ilman televisiota, koneeni ei näy tässä talossa kun on täällä kaapeli valmius. Surkeeta on kun en saa kelasta enkä sossuista avustusta asunnon perustamiseen. Monet muut kyllä saa ensiasuntoon avustusta minä en saa ei ole minulla edes huonekaluja. Nukuin ensimmäiset kaksi viikkoa sijauspatjalla ja se oli kova nukkua. Kyllä niin vituttaa kela ja sossu kun eivät tuleyhtään vastaan minua. En ole koskaan saanut ensiasuntoon avustusta. Kyllä elämä osaa olla vittumaista, ei rahaa eikä naista ei kavereita. Yksinään jumitan elämääni ikävä on vaan linnojen hyvää aikaa oli minulla paljon linnoissa kavereita. En vaan enää viitsi linnoihin itseäni järjestää. Kun on linnat pilattu täysin, oli ennen mukavaa lusia. Olen 12 kertainen kuritushuone vanki loppui kurituomiot vuonna 75.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...