maanantai 14. heinäkuuta 2025

Huomenta heräten kello neljä katkonainen yö oli kun sai yskiä pitkin yötä. Ysköksiä irtoaa yskiessä olisiko keuhkoissani tulehduksen poikanen.

Menin kyllä ajoissa eilen illasta nukkumaan heräilin pari kertaa yöllä yskän puuskaan ja kello neljä nousin ylös sängystä. Söin aamupalan ja aloin kirjoittelemaaan tarinaaani. Tommoisia vihreitä ysköksiä tulee yskiessä silloin aina helpottaa hengitystä kun saa yskittyä keuhkonsa auki. Kummallista on keuhkojeni tila tupakan savusta tulee samat oireet aina minulle, ja toki kaverit poltti taas sisällä kun olivat kylässä luonani. En kestä nykyään yhtään tupakan savua menee keuhkoni heti tukkoon ja saa yskiä keuhoja auki. Nyt lopetan kirjoittelun ja alan vielä nukkumaan, on minulla tossa vieressä parvekkeeni ovi auki eli happi liikkuu hyvin. Palataan asiaan myöhemmin kun olen herännyt kunnolla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...