lauantai 19. heinäkuuta 2025

Hyvin nukuttu yö viimeinen herätykseni kello 8.30. Nyt virkeänä tarinoitani kirjoittelemaan.

Kolme euroa olisi rahaa minulla tilillä euro ja lahjakortilla 2 euroa. Saisin jotain pientä niillä jos hakisin lihapiirakka pussin. Olisi minulla ketsuppia ja sinappia lihapiirakkaan. Katson nyt viitsinkö tänään kaupoille lähteä, taidan jättää huomiseen kun aukeaa kauppa jo 6.30. On aamusta aina hiljaista kaupalla minä tykkään hiljasuudesta. Väsyttää kyllä vieläkin minua joten nukun vielä kohta hetken. Eiköhän se uni vielä tule heräsin aamusta turhan aikaisin. Vaikka viimeinen herätykseni olikin 8.30 jäi yöltä vähän univelkaa minulle. Olisi mukava käydä kirkosssa tänään pyhänä, en tiedä kun ton vanhan kirkon täällä. Olisiko siellä kirkon menot pitäisikö lähteä katsomaan sitä. Olisihan se mukava kuulla herran sanaa pyhänä. Vaikka minulla on JUMALA aina läsnä henkeni on niin vahva, pyhä henki koskettaa minua aina. Isän pojan ja pyhän hengen nimessä aamen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...