sunnuntai 13. heinäkuuta 2025

Kaveri talostamme ärähti minulle kun kauppaan en sen kanssa lähtenyt. Sai se minuun vauhtia lähdin pyörälläni kaupalle missä tapasin kaverin oli se tehnyt hienosti ostamalla ruokatavarat meille.

Minä hain vielä kaupasta sipulia se on niin terveellistä ja hyvää. Kaveri oli ostanut jauheliha pullia sekä makaronit. Tulimme asunnolleni ja kokkasin meille hyvän ruuan Halvalla saa ihan hyvän ravitsevan ruuan, kun minulla ei ollut itselläni yhtään ruokaa kaikki on loppunut minulta. Toki kun rahaa minulla oli aikoinaan söin terveellisesti parasta mitä rahalla sai. Olen syöttänyt ja juottanut Keravan kolleja parasta lyönyt eteen. Minulla on vaan paha tapa laittaa pöydät koreaksi, aina kun minulla rahaa on ollut. Sitten olen itse perse auki rahattomana ei ruokaa ei juomaa ole minulla. Mutta toivotaan nyt että paistaa aurinko vielä risukasaankin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...