lauantai 26. heinäkuuta 2025

Päivä mennyt hyvin leväten syöden jumpaten tein vielä äsken uudestaan jumppia käsipainoilla treenaten.

Minulla ei muuta ruokaa ole kun makaronia ja sipulia sekaan. Kyllä sekin täyttää en kahta kaljaa lähtenyt hakemaan. Haen huomenna aamusta makaroni pussin ja lihapullia pussin. Teen niistä makaroni hömpötyksen keitän makaronin ja lämmitän pannulla lihapullat, sipulia sekaan ai että maistuu se minulle. Toivotaan että saan ensi yön nukuttua hyvin on vähän katkonaisia yöni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...