torstai 10. heinäkuuta 2025

Tervehdys blogini lukijat viiden päivän tauon jälkeen. Rahattomana ruuatta köyhyys ei ole mukavaa,

Sain kaverilta makaronia ketsuppia oli minulla sekä sinappia maustoin niillä makaronit. Kyllä niitä nälkäänä söi hyviä olivat sai täyhettyä vatsani. Kyllä sitä kaipaa ruokaa. Vähän on krapula minulla eilisen juhlan jälkeen. Täytyy alkaa taas kirjoittelemaan tarinoitani

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...