torstai 28. elokuuta 2025

Aamu lähtenyt käyntiin nukkuen kuuteen asti mikä hyvää minulle teki. Yksinäisyys on vaan rankkaa talomme touhujen takia ei ole enää täälläkään minulla mitään.

Kohta lähden tuvalle syömään aamupalan ja juomaan kahvit. Kaveri saa mennä omilla konsteillaan en jaksa sitä paapoa. Ikävää kun en voi enää osallistua edes talomme yhteisiin tilaisuuksiin. En halua olla talon väen kanssa missään tekemisissä. Kypsyin porukkaan pahasti näinkin mitä nämä oli, arvasin kyllä tilanteen kun puhuivat minulle jo tullessani toisistaan takanapäin. Eli ei mukavaa touhua, valehtelivat minulle kirjallisen varoituksen. Toki otin brändiä kipuihini ja suruuni mikä oli virhe. Kun eivät talossa tykkää juopottelusta. Vaikka muitakin juoppoja on talossa mutteivät välitä muuta kun minun touhuistani varoituksen muodossa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...