maanantai 25. elokuuta 2025

Ajoissa nukkumaan kahdelta heräten pitkä yö edessä. Tarinaani tällä yölle.

Joku pani heräämään yöllä toki menin nukkumaan jo kello 19. Eli tuli normi tunnit unta menen kyllä kohta vielä nukkumaan. On haavahoito aamusta kello 9 joten pitää olla iskussa silloin. Väsyneenä ei ole mukava haavahoidossa olla, rassaa vaan talomme touhut ja yhden lääkärin painostus. Stressiä tullut paljon minulle mitkä vaikuttaa uniini. Olen herkkä ihminen stressaan kaikkeen herkästi ja siitä elämäni kärsii. Ikävä kun uneni kärsii pahoin ja se vaikuttaa koko hyvinvointiini. Kyllä tässä iässä ja sydän sairaana pitäisi olla elämä rauhallista ja rakkkautta elämässä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...