torstai 14. elokuuta 2025

Kokkasin kaverille broileri ruuan sipulia paprikaa sekaan. Terveellinen ravitseva ruoka, riittoisa se oli söi siitä monesti.

Tykkään kokkailla kaverille kun se on rullatuolissa syömme usein yhdessä. Tänään emme kaljaa enkä brändiä hakenut. Täytyy pitää raittiita päiviä en muutenkaan tykkää ryypätä kun vanha alan jo olemaan ja sydänvikainen ihminen. Ei sydämeni kestä paineita eteisvärinä on niin paha. Sydämeni varoittelee aina jos ja kun ryyppyä otan,kalja on pahinta. Uusi lääke mitä odotan ei kestä kuulemma viinaa ollenkaan. Olen sitoutunut päihteettömyyteen koska elämän täytyy voittaa. Kunhan nyt vaan saan sen lääkkeen odotan sitä kun kuuta nousevaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...