tiistai 5. elokuuta 2025

Päivä mennyt hyvin väsyneenä vaan huonosti nukuttuja öitä ollut minulla.

Painaa asiat mieltäni nyt yksi lääkäri alkoi pommittamaan minua saatana mikä niitä vaivaa etteivät jätä ihmisiä rauhaan. Täytyy minun jotain keksiä jos lääkäri alkaa elämääni pilaamaan ja rassaamaan. En halua olla sen kanssa missään tekemisissä. Mikä saatanan oikeus niillä on pilata ihmisten elämää. Menkööt helvettiin mokomat puoskarit. On suomen lääkärit mitä on en halua heitä riesakseni. Lukekaa mitä olen kokenut suomessa hirveyksiä. On suomen touhut olleet kohdallani sadistisia. Niin paljon pahuutta olen saanut kokea.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...