sunnuntai 28. syyskuuta 2025

Väsyneenä ja kipeänä kauppaan kello 6.30. Ostin tyhjillä tölkeillä mistä sai 8.70 euroa makkaraa, perunoita, sipuleita ja pakaste juureksia. Tein heti aamusta kaksi kattilallista makkarakeittoa oloni parani heti kun sain vähän syötyä.

En kolmeen neljään päivään syönytkään muuta kun muutaman lautasellisen makaroneja. Jotenkin vaan ei maistunut kun oli muutama yö sitten vatsani tosi kipeä. Nyt söin pienen annoksen, pikkuhiljaa pitää syöminen aloittaa. Muuten tulee paha olo ja voi taas alkaa vatsa särky, mikä ei mukavaa ole. En soittanut yöllä ambulanssia, jos Hyvinkäälle heittävät sairaalaan. Ja jos sieltä joutuu yöllä pois on kusessa jos ei rahaa ole taksiin. Siksi mielummin kärsin tuskissani koko yön, nukkumisesta ei tullut kipujen takia mitään. Heräsin tänään jo kello neljä yöllä stressi painaa mieltäni. Töppäsin pahasti kun viinaa otin brändiä kipuihin suruuni ja yksinäisyyteen. Eivät taida tykätä juopoista talossamme vaikka kyllä se maistuu muillekkin. Nyt menen lämpöseen sänkyyni peiton alle sen verran on kipeä ja kuumeinen olo.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...