sunnuntai 5. lokakuuta 2025

Heräten yöllä kello yksi kahvit vitamiinit ja sydänlääkkeet syöden. Kirjoittelua ja kohta uudestaan nukkumaan jos vaan uni tulee.

Turhan aikaisin taas heräsin kello yksi, keitin kahvin ja otin sydänlääkkeet vitamiinit ja ravintolisät. Kone auki ja kirjoittelua hetki, yritän vielä kumminkin nukkua hetken, muuten on aamulla silmät ristissä. Uneni ovat menneet huonoksi talomme aiheuttaman stressin vuoksi. Päälleni valehdeltiin varoitus ja siihen kaatui kaikki. Olen pakotettu nyt muuttamaan pois täältä, alkoi niin ahdistamaan talon porukka, toki töppäsin kun brändiä otin suruuni ja kipuihin. Mutta kyllä talossamme muitakin ryyppää häiriöksi asti. Mutta kumma vaan kun se on toisilla sallittua minulla ei. Voihan olla että linnan miehen maineeni on sellainen ettei ihmiset minusta tykkää. No olenhan omalla tavalla aina ollut uskossa, mutta se ei tunnu riittävän ihmisille vaikka pahimmat murhamiehetkin ovat saaneet syntinsä anteeksi. Olenhan 12 kertainen kuritushuone vanki mutta olen ollut kymmeniä vuosia siviilissä ja elänyt omasta mielestäni kunnolla. Sain vaan viimesen hupituomion millä maineeni meni syylliset porskuttaa siviilissä vetäen kamaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...