tiistai 14. lokakuuta 2025

Ilta meni pelaten asunnollani. Tilasin kaverilleni ja minulle pitsan. Aikaisin nukkumaan ylös jo 4.30 hyvin levänneenä kahvia ja aamupalaa sydänlääkkeet vitamiinit vatsantoiminta lääkkeet otettu.

Turhan aikaisin toki heräsin kello 4.30 kusihätä varmaan vanhenevan miehen herätti, se on vanhojen vaiva monesti. Kaverin kanssa söimme tilaamaani pitsaa, kaveri ei ollut muutamaan päivään syönytkään oikein mitään. Otin illasta melatoonin jos siitä uneeni apua on, toiset tuotetta kehuu toiset moittii. Menin melko aikaisin nukkumaan ja nukuin hyvin kello 4.30 asti, kusihätä herätti silloin minut. 

Jäin pystyyn kun virkeä olin, söin voileivän keitin kahvin otin sydänlääkkeeni ja vitamiinit sekä vatsantoiminta lääkkeet. Oloni oli jo herätessä hyvä kaikesta pahasta huolimatta, ei ollut kipuja eikä kolotuksia. Ostin apteekista testosteroni valmisteen sekä nivelillä lääkkeen, toivotaan että nekin olooni auttavat. Vatsalääkkeet ovat hyväksi sillä vatsan pitää toimia, se on hirveä tila jos vatsa ei toimi kunnolla. 

Kysyin illalla kaveriltani lähteekö se tänään tuvalle, taitaa se lähteä mukaani. Vien tunnin päästä kolme kassillista tyhjiä tölkkejä kauppaan, aukeaa kauppa 6.30 ostan ruokaa mikä onkin minulta melko loppu. Rahani vähenee kyllä huolestuttavasti, takuueläke on 22.10.2025 eli siihen on vielä jonkun verran aikaa. Mutta enköhän pärjää kun nuukasti elän, ruoka on minulle tärkeää. 

Viinaa ja kaljaa juomatta kyllä pärjää, mutta ilman ruokaa ei elä. Muutenkin alkaa jotenkin juominen tuntumaan pahalta, uuden verenohennuslääkkeen takia minun pitää kyllä juominen lopettaa kokonaan. Uutta lääkettä ei määrätä ellen ole päihteetön, eli nyt korkki on kiinni kokonaan. Kontrolli on 2.11.2025 eli nyt ei auta enää yhtään leikkiä, sillä elämän pitää voittaa siksi uusi lääke olisi elinehto minulle. 

Tulee onneksi tänään seniori ohjaaja ja sossu minua tapaamaan asunnolleni kello 14. Puhumme päihteettömästä paikasta, muutenkin talomme ahdistaa minua kun viinaa otin järjestivät valehtelemalla minulle varoituksen. Myönsin kyllä virheeni kun brändiä otin suruuni, kipuihin ja yksinäisyyteen. Ja kun seurakin tekee kaltaisekseen, kaveri juo jatkuvasti asunnollanikin. 

Pyysin kyllä talon väeltä anteeksi ryyppyäni, ja lupasin parantaa tapani. Muttei se tuntunut näille riittävän tuli haastemiehen kautta oikein kirjallinen varoitus. Missä puhuttiin ihan paskaa, Ihmettelin jo alkuun kun vanhemmat sairaatkin ihmiset puhuivat pahaa takanapäin toisistaan.

 Mietin heti alkuun mihin helvetin porukkaan tulin, kun kaikki olemme vanhenevia sairaita ihmisiä. Luulin alkuun että kaikki ovat ystäviä, ja puhaltavat yhteiseen hiileen. Miksi talossamme toiset saavat ryypätä, minä en juonut koko ajan. Minun ryyppyyni puututtiin noin karkealla kädellä että piti oikein valehtelemalla todella törkeästi varoitus minulle järjestää. Kun nyt vaan pääsisin nopeasti talosta lähtemään. Toivottavasti oikeiden uskovaisten yhteisöön, missä olen muutamissa ollut ja hyvin pärjännyt. Oikeita uskovaisia ei vaan enää tahdo löytyä, tekouskovaisia on kyllä tullut paljon vastaan. Mitkä täysin paholaisia ovat olleet.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...