lauantai 11. lokakuuta 2025

Nukuin aikaisin illasta nyt heräten kello 23 söin vähän ja otin porevitamiinin nyt kirjoittelua vielä hetki ja kohta yrittämään taas unta.

Täytyyhän se mennä vielä yrittämään unta kello on 23.16 tulee muuten todella pitkä yö. Joku herätti minut tähän aikaan, nukuin kyllä aikaisin illasta. Söin yhden voileivän ja join vettä nyt blogin kirjoittelua hetki, ja kohta yrittämään unta. Huomenna ei ole taas mitään ohjelmaa minulla täällä. Kirkkoon tekisi mieli polkaista pyörälläni, olisi mukava kirkossa hiljentyä jos saisin taas rauhan itselleni. Odotan vaan keskiviikkoa ja seniori ohjaajan ja sossun tapaamista, puhumme minulle päihteetöntä paikkaa rauhan ja rakkauden, mieluiten uskovaisesta yhteisöstä. Olen ollut parissa paikassa missä oli hyvä olla, niissä ei pakotettu hullun lääkkeitä syömään. Vie ne lääkkeet tunteet ja pyhän hengen kosketuksen kokonaan. Elämä menee lääkkeillä ihan perseelleen kaikki hyvä häviää seksiä myöten. Katsotaan nyt keskiviikon tapaamisessa mitä eteen tulee, toivotaan että löytyy mukava paikka. Olen vaan niin vanha 69 vuotias että taidan olla väliinputoaja.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...