lauantai 11. lokakuuta 2025

Päivä menee yksin jumittaen synkkä haikea fiilis minulla on. Tulee seniori ohjaaja ja sossu minua tapaamaan keskiviikkona. Puhumme ainakin minulle päihteetöntä paikkaa.

Olen pirun yksinäinen. Haluaisin uskovaiseen yhteisöön asumaan, rauhaan ja rakkauteen päihteettömyyteen. Olen ennenkin niissä ollut ja hyvin on mennyt töitä tehty harrastettu, kokouksissa käyty. Ja pääasia niissä pysyin kuivana, varsinkin kun niissä ei pakotettu hullun lääkkeitä syömään. 

Lääkkeet pilaa kaiken kunto menee huonoksi psyykkinen ja henkinen, masentuu niistä pahoin. Kaikki sortuu aina lääkkeisiin siksi juonkin kun pakotetaan syömään lääkkeitä. Toivotaan nyt että kaikki menee hyvin ja pääsen mieleiseen paikkaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...