tiistai 27. tammikuuta 2026

Eipä vaan kukaan saa puhelintani toimimaan, pätkii tämä Motorola aina samalla lailla. Eipä tässä luurissa ole muuta vikaa varmaan kun käyttäjässä

 On nämä älypuhelimet niin hankalia käyttää kaiken näköisiä juttuja näissä on. Satoja säätöjä näissä on ihan hupi juttuja löytyy näistä. Tarvitsen vaan yksinkertaisen puhelimen missä ei mitään erikoista ole. Taidan taas laittaa vanhan puhelimen toimimaan, se on helppo ja latausta riittää reilusti.

Kunhan nyt Oskari osaisi opettaa minua puhelimen kanssa. Mieluummin käyttäisin uutta älypuhelintani kun vanhaa lumiani mikä on ihan paska jo nykyään. Illasta laitan pyykkini pesuun ainoat pääli vaatteeni saan ne huomiseksi päälleni kuivana jos nyt vaan homma pelaa. Laitan talon kalsarit ja verkkarit yöksi saa yöksi puhdasta päälleni. Nyt lähden kahville olisiko se naapuri talossa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...