keskiviikko 14. tammikuuta 2026

En päässyt kaupoille tänäänkään, en mahtunut kipeillä nivelillä autoon. Vaikken iso ole oli vaan muuten vaikeuksia kyydin kanssa. Jätin väliin kyydin ja lähdin kävelemään pois. No huomenna saan tavarani pois varastosta talosta. Vietiin ne sinne tänään Tuusulan Hyrylästä

Olisi nyt hyvä keli pyöräillä, ei ole täältä kun 8 kilometriä kylälle matkaa. Helppo matka mennä pyörällä sinne kaupoille. Reppu selkään ja tavarat sinne kämpillä kokkaamaan evästä, kyllä sillä taas nälkä lähtee. Vaikka makaroni kana hömpötystä tekemään, sipulia paljon siihen sekaan. 

Voisi ehkä  tehdä vaikka makaroni hömpötyksen. Olisi se halvempi jauhelihalla, makaronilla, sipulilla, juureksilla. Kerma viilillä seostettuna antamaan makua ym. Ostan myös mustikka keittoa sekä proteiini juomaa. 

Leipää ja makkaraa juustoa herkkuja ostelen, leivän päälle. Proteiini rahkoja ostan muutaman, saa niistä voimaa ja kun on lihakseni nivelet kipeät kaipaa sitä proteiineja paljon. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...