maanantai 19. tammikuuta 2026

Jäin aamusta kämpilleni ei töitä ollutkaan minulla varmaan. Pesin kämppäni ja vaihdoin petivehkeeni, oli siinäkin hommaa ihan tarpeeksi.

 Ei vissiin ollutkaan minulla tänään töitä työsalilla. Eikä voisi vähempää ne työsalin hommat kiinnostaa mieluummin toimisin putsarina talossa. Muutenkin olen ihan täynnä töitä näissä taloissa. Paska duunia pienellä palkalla ei nämä työt kiinnosta yhtään. Nippeleitä pussittavat mikä on pitkästyttävää hommaa.

Mieluummin teen vaikka putsarin hommia pyyhin lattioita ja siivoilen muutenkin. Onhan minulla jo ikääkin eläkeläiseksi. Ei luulisi enää minun töitä tekemään pakotettavan jos vapaaehtoisesti tekisi jotain hommaa.

Kyllä pitäisi jo päästä minun eläkkeelle tässä iässä.  Teenhän mielelläni jotain välillä ennen kun vaan makailen paikallani

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...