sunnuntai 11. tammikuuta 2026

Nukuin kello 14 asti hakivat minua bingoon. En mennyt vaan nukuin olin niin väsynyt yön jälkeen. Kohta onkin sitten bingon jälkeen kahvi hetki.

Täytyy jotain tehdä ja touhuta en vaan voi sängyssä olla. Vaikka väsyttääkin minua kovasti, pitää minun saada univelat nukuttua pois. En vaan jaksa valvoa uniani väsyttää niin kovasti minua ohjelmani. Nyt lähden kahville alkaa se kohta, kahvi ja pipari tulee kohta.

Tulikin kahvi ja jäätelö kulhossa piristi se kunnolla minua. Jäätelö on todella piristävää kahvin kera, kuuma ja kylmä tekee hyvää. Hunaja oli loppu se on hyvää kahvin kera, tykkään kahvista hunajan kera. Minunkin tekisi talolle ostaa jäätelöä, muttei se säily talolle asti kylmänä. Nyt olisi kyllä takakontissa autossa kylmä, voisi se säilyä siellä. Katsotaan nyt mitä mieltä on kuski jäätelöstä uskaltaako takakonttiin sen laittaa, säilyykö se siellä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...