sunnuntai 18. tammikuuta 2026

Ostin metodisti kirkon jälkeen kaupasta evästä ja maitoa. Mutta ehdimme syömään talolle kasvissose keittoa, pahaa se oli mutta terveellistä.

Eihän toi kasvissose keitto hyvää ole mutta terveellistä kumminkin se on. Vatsalle kasvissose keitto on todella hyvää ja terveellistä. Nyt täytyy etsiä vanhoja kirjoituksia, haluan ne lukuun vanhoilla teksteillä.

Kyllä jäi tänään viimeiseen kertaan Metodisti kirkkoa, niin saatanan pitkästyttävää siellä oli. Puhuvat ne ihan puhumisen halusta ihan paskaa. Vanhempi saarnamies puhui eikä meinannut lopettaa millään. Uskovainen autokuskimme puuttui kiroiluuni tullessamme. Sanoin vaan että olen katupoika siksi kiroan. 

Saatanan tekopyhät hurskastelijat monissa paikoissa niistä on usko niin kaukana kun yö päivästä. Monet vetää täysin roolia kokouksissa, ihmettelen miten  voivat toiset kuunnella pitkiä saarnoja. No puhukoot paskaa niin paljon kun haluavat minä en niiden puheisiin usko. Puhuvat ummet lammet paskaa niin paljon kun suuhun tulee. Toki onhan oikeita uskovaisia seassa, mutta sekaan mahtuu kaiken näköistä. Se ei katso mitä lahkoa se on paskan lässyttäjiä kieroja on vähän joka lähtöön lahkosta välittämättä.

Hyvä että löytyi piponi ja hanskani repustani mitä en yhtään muistanut niitä sinne laittaneeni. Kun huomenna varmaan alkaa duunit aloitan pihaduuneilla taas aamusta. Onhan monet uskossaan väkeviä ja luottavat hengen voimaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...