lauantai 24. tammikuuta 2026

Päivä on mennyt omalla painollaan, kaveri puhui että sunnuntaina pääsen Hyvinkäälle kaupoille mukaan ostoksille. En vaan tajunnut tarkoittiko kaveri huomista sunnuntaita.

 Olisihan se hyvä jos tupakka askin hinnalla pääsen kaupungille. Saisin nyt vaan semmoisen puhelimen mikä pelaisi minulla hyvin ja olisi helppo käyttöinen Eipä ne välitä semmoista viedä kun ne halpoja on. 

En huomannut kysyä kaverilta kyydistä huomenna, onko se huomenna. Haen samalla vaatetavaraa ja ruokatavaraa. Syömme hyvät ruuat huomenna kavereiden kanssa. Ostan ,housut, takin, villapaidan, alusvaatteita, sukkia. Ostan myös nasta lenkkarit kelien takia alkaa taas olemaan niin liukasta keleillä.

Täytyy kysyä kaverilta jos taksin kanssa söisimme ruuat jossain raflassa. Voisin tarjota ruuat taksille ja kaverille.. Tupakka askin kaveri pyysi kyydistä, se on halpaa kyytiä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...