perjantai 23. tammikuuta 2026

Pitkä on ollut päivä puhelinta laittaen. En saanut puhelintani toimimaan mikä on huono homma. Odotan iltapalaa innolla, aamulla tilaan taksin ja lähden kaupoille.

Kyseli hoitaja mitä teen taksilla kylille mennessäni, sanoin että käyn ravintolassa ja muutakin toimin. Käyn kaupassa kylillä, kokkaan ruokaa, ostan herkkuja teen kanaa varmaankin perunoita keittelen salaattia teen. Menemme punttisalille talolla sekä pelaamme biljardia salilla. On  meillä paras sali mitä on missään koskaan ollutkaan.

Kohta on iltapala ja lääkkeet meillä talolla, hoitsu kysyi kun yksin viihdyn omissa oloissani niin paljon. Minä vaan viihdyn yksin lepäillen nukun paljon, kun on minulla univelkaa niin paljon. Tykkään nukkua paljon univelkoja pois. Olen kylmäherkkä en viihdy kylmässä olen niin herkkä kylmälle.  Mielummin kuumaa kun kylmää, lämpö ei luita riko.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...