lauantai 17. tammikuuta 2026

Telkkani ei toiminut eli ostan uuden telkan arkena. Kunhan nyt saisin kipuni hallintaan, nivelkivut ovat kovat minulla.

 Pitkään ovat nivel kivut vaivanneet minua polvirikko jalkapallossa on tullut, ja kuulemma toinenkin polvi rikki ja tekoniveltä vailla. Katson nyt lähdenkö vielä nivelen vaihtoon tässä iässä ja näillä sairauksilla. 

Saisin nyt autokyydin kaupunkiin ostoksille, telkka, verkkarit,  talvi nastalenkkarit, ja muuta ostoksia sukkia ym. vailla. Rahaa menee taas hyvin mutta tarvitsen tavaroitani vaatteeni ovat vähissä.

Takki ja housut paitoineen ,kengät vielä mene minulla, onhan minulla nahkakengät mitkä ovat hyvät, kunhan vaan saan kengännauhat kenkiini. Olen kyllä kusessa rahojeni kanssa lupaisi sossu kyllä heiltä tulevan rahat ostoksiini ja asunnon hommaamisessa. Puhu sossu asunnosta kellokoskelta, mutta kuulemma sielläkin on narkomaaneja näin kuulin. Eikä semmoisissa paikoissa pysty asumaan sen olen huomannut.

Kyllä minun täytyy saada rauhan ja rakkauden tyyssija, rakkauden  paikka missä jumalan henki vaeltaa väkevänä. Muuten ei elämäni muutu herkkänä retkahdan hetkessä. En vaan kestä juoppoja enkä narkomaaneja selvänä. Silloin kun örveltää samalla tavalla ei mitään väliä, mutta itse raittiina se ei onnistu millään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...